dimarts, 13 de març del 2012

13 de març: avui en una sala del pavelló de can bassa, em fet una simulació del que serà treballar al MACBA, ens em reunit les dues classes del batxillerat artístic (plàstic i escènic) i em pogut veure quins projectes tenien els altres. En el meu grup ens em donat compte de que el que volíem era fer un pòster del nostre curt de por, que després exposaríem amb varis objectes més com a presentació del nostre treball.
Per començar em intentat decidir clarament de una vegada que volíem posar, i ens em posat a fer les fotografies del pòster. Aquí deixem les primeres imatges que el formaran.





En un principi varem crear uns esbossos de com volíem que fos el pòster :







Aquesta opció és la que tenim pensada per la presentació del nostre projecte, on ocuparem part del terra i part de la paret com és pot apreciar en aquest esbós. La nostre intenció és colocar a la part del terra varies fotos, esbossos, objectes que hem utilitzat al llarg del projecte... etc. Volem mostrar el "making of" del nostre treball. A la part de la paret, la nostre intenció era posar la portada del nostre curt, al costat ens agradaria posar una part de l'escena a la nostre presentació, que consta de dos objectes (màscara i una capa)




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada