dimarts, 14 de febrer del 2012

RECURS NARRATIU CÀMERA SUBJECTIVA :

És un recurs narratiu que s'utilitza quan volen que l'espectador sigui el que miri per els ulls del protagonista de la pel·lícula. Unicament veus el que el protagonista veu, no veus més enllà com en una pel·licula normal, que veus els moviments, com actua, etc.És una manera de que el espectador estigui dins de la historia.


No és una novetat, això ja fa temps que existeix, de fet la primera pel·lícula que va ser filmada sencera en cámera subjectiva va ser "Lady in the lake" (La dama del lago):






O2 – Follow me (sígueme)
Aquest spot et sent totalment protagonista perque no hi ha referència al personatge, ni mans, ni peus, només la gent que vol la teva atenció. Produït per Blink, per el director Patrick Daughters.




Science World – blind date (cita a ciegas)
El spot està produït per OPC, productora que està a Toronto, i dirigit per Michael Downing.




TAC – reduce risks (reduce riesgos)
Dirigit per Lance Kelleher i produit per Curious films, aquest spot ens aconsella que tinguem cuidado quan anem amb moto.









Nosaltres grabem amb una càmera de mà Sony Handycam del 2004 amb la possibilitat de mode visió nocturna.

 

Grabem directament desde el nostre punt de vista, es a dir, un de nosaltres sempre porta la càmera per veure l'acció directament, perquè el nostre curt es vegi com si tots estiguesim ficats dintre de la pel·lícula en el precís moment.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada